Cum sa realizezi un articol pentru afacerea ta

O afacere vine la pachet cu foarte mult entuziasm, dar si foarte multe cunostinte noi pe care va trebui sa ti le insusesti. Toate aceste cunostinte nu doar ca vor ajuta la dezvoltarea ta profesionala, dar si la cea personala, lucru care te va duce la un alt nivel.

Iar odata ce ti-ai transformat visele in realitate si ai pus bazele unui business, nu ramane decat sa-ti promovezi afacerea asa cum se cuvine. De exemplu, un articol bine facut poate fi una dintre metodele prin care sa te faci renumit si sa reusesti cu minim de efort sa ajungi cunoscut de mai multe persoane. Chiar daca nu ai experienta in acest domeniu, nu stii ce implica si nu esti dispus sa aloci acest atribut unei alte persoane sau poate chiar nu ai timpul necesar, astazi iti vom dezvalui toti pasii pe care trebuie sa-i parcurgi pentru a realiza un articol.

Pasi in realizarea unui articol pentru o afacere

Asigura-te ca-ti cunosti profilul de activitate!

Poate parea un aspect banal insa, daca ne raportam la diferite servicii de pe piata care se dezvolta de la o zi la alta, vei realiza de fapt ca un simplu produs sau serviciu poate fi mai complex decat te-ai fi asteptat. De ce sa-ti cunosti profilul de activitate in detaliu? Pentru ca doar in acest mod vei sti sa-ti alegi informatia corespunzatoare, vei putea sa transmiti prin intermediul articolului modul in care te diferentiezi de ceilalti competitori de pe piata si in acelasi timp vei afla care sunt punctele forte ale afacerii tale, pe care le poti promova pri intermediul articolului.

Ofera-ti timp pentru documentare!

Nu te apuca niciodata sa scrii un articol in graba, doar cu informatiile pe care le cunosti. Cauta sa vii in fata lumii cu informatii cat mai diverse, cu produse si servicii noi, cu sfaturi inedite. Iar pentru asta te poate ajuta informarea, care uneori poate dura cateva minute, alte dati chiar si ore in sir. In acest mod vei putea evita si oferirea unor informatii eronate sau aparitia unor greseli, fie de exprimare, fie de scriere efectiva. Clientii tai pot fi destul de reticenti si duri in ceea ce priveste acuratetea si modul de transmitere a informatiilor.

Stabileste-ti o modalitate optima de adresare!

Unii prefera tonul prietenos, jucaus si amuzant. Altii se remarca intr-un limbaj formal, respectuos, poate chiar tehnic. Nu exista o reteta exacta care sa-ti spuna ce tip de limbaj sa folosesti, mai ales daca pornesti de la zero. Asigura-te insa ca tonul pe care alegi sa te exprimi in scris reflecta produsele si/sau serviciile oferite. Inspira-te dintr-o lista de articole care sunt disponibile pe siteu nostru www.unlink.ro – un catalog cu liste firme si articole de tot felul.