DiverseNu stiai asta: barbatii cu copii au mai multa...

Nu stiai asta: barbatii cu copii au mai multa grija de ei insisi

Cea mai recenta analiza a tendintelor de consum releva ca barbatii au din ce in ce mai multa grija de ei insisi, in special de cei care sunt tati (pentru ca vor sa-si pastreze aspectul frumos si nu vor sa arate deloc ca „batrani”…), si ca din ce in ce mai mult Sunt interesati de produse mai specifice, precum cele care ingrijesc barba, si cele care au formule cu ingrediente naturale.

Aratand (si simtindu-se) cool, aspiratia estetica masculina prin excelenta

Interesul barbatilor pentru ingrijirea cosmetica este in crestere, fapt dovedit de prezenta mai mare a utilizatorilor barbati care vorbesc despre frumusete pe internet. Potrivit datelor de la Stanpa , in 2014 procentul barbatilor care au participat la conversatii digitale despre probleme de ingrijire personala a fost de 17%, cifra care a crescut la 36% in 2017. Trebuie mentionat ca acest interes este asociat cu rutina barbieritului. si noua tendinta de crestere a barbii , asa cum este indicata de termenii cei mai cautati de utilizatori: barba si barbierit.

In plus, o investigatie efectuata de Mintel ofera mai multe date relevante care denota transformarea consumatorului masculin. Pe de o parte, interesul barbatilor se extinde dincolo de categoria barbierit si, pe de alta parte, nu doar tinerii sunt interesati de ingrijirea cosmetica, ci exista o tinta de explorat, barbatii cu copii . Potrivit acestui raport, tatilor le pasa mai mult sa arate tineri decat barbatilor fara copii.

Studiul a fost realizat pe consumatorii americani, cu ocazia Zilei Tatalui (pe care americanii o sarbatoresc pe 17 iunie): 34% dintre parintii americani care folosesc produse de ingrijire personala spun ca sunt ingrijorati de prevenirea semnelor imbatranirii, fata de 26% dintre alti consumatori de sex masculin in general. In plus, sondajul arata ca cu cat sunt mai multi copii, cu atat sunt mai mari ingrijorarea parintilor cu privire la agatarea de tineret: 32% dintre parintii cu un copil si 38% dintre cei cu doi copii simt presiunea pentru a-si mentine un aspect tineresc, comparativ cu 23% dintre barbatii care nu ai copii.

Scapa de stereotipurile invechite

In aprilie anul trecut, in cadrul targului In Cosmetics , Louise Barfield, directorul de marketing al agentiei Two by Two, i-a invitat pe cei prezenti sa reflecteze printr-un discurs care a ridicat urmatoarea intrebare: « Oare brandurile de frumusete fac ceea ce este necesar? pentru a se conecta cu barbatul? «. Analiza lui Barfield a aratat clar ca asistam la o redefinire a masculinitatii. In prezent, barbatii se confrunta cu o schimbare de mentalitate care le transforma asteptarile si ceea ce asteapta societatea de la ei (analistul citeaza, de exemplu, presiunea pe care miscarea #MeToo a provocat-o). Acest lucru are si consecinte pentru marci, care trebuie sa se repozitioneze, sa se elibereze de canoanele traditionale si sa contureze un nou arhetip masculin.

Marile companii de frumusete lucreaza deja in aceasta directie, asa cum s-a vazut la ultimul targ Viva Technology , desfasurat in mai anul trecut. L’Oreal China a folosit evenimentul pentru a prezenta un majordom online pentru brandul sau Men Expert care ofera sfaturi personalizate de ingrijire a pielii si consiliaza cu privire la achizitionarea celor mai potrivite produse cosmetice pentru fiecare consumator, cu care este vorba despre depasirea handicapului sfatului de frumusete pentru consumatorul masculin care nu se simte confortabil in parfumerie deoarece este asociat cu un spatiu feminin.

Inovare in ingrijirea barbatilor

L’Oreal a facut un pas inainte in universul frumusetii masculine prin prezentarea in ianuarie a acestui an a unei linii complete de produse cosmetice pentru barbati care a fost creata sub auspiciile lui David Beckham .. Fostul fotbalist este legat de companie din 2016, cand a inceput sa colaboreze cu brandul Biotherm Homme. Deja atunci s-a anuntat ca aceasta alianta va avea in curand o amploare mai mare, deoarece atat L’Oreal, cat si Beckham erau interesati sa dezvolte o noua linie pentru barbati axata pe ingrijirea pielii pentru barbati. Rezultatul acestei lucrari este House 99, o firma care imbina cultura frizeriei si stilul lor cu curentul hipster mai modern, care include ingrijirea parului, ingrijirea pielii, ingrijirea barbii si tatuajele. Linia este alcatuita din 20 de referinte: produse de barbierit si produse specifice de ingrijire a barbii, diverse sampoane si produse de coafat, crema hidratanta pentru corp, deodorant si patru produse de ingrijire faciala (demachiant, hidratant cu si fara SPF si conturul ochilor).

Denumirea colectiei, House, se refera la obiectivul de a crea o comunitate dinamica in jurul brandului, intrucat consumatorii se pot inregistra pe site-ul house99.com, daca doresc sa gaseasca inspiratie pentru a-si crea propriile look-uri, precum si produsele necesare. sa le duca la indeplinire.

Casa 99 de David Beckham, Beard Oil de Barbe

Pe de alta parte, conceptul anti- poluare ajunge in universul masculin. Clarins il introduce in noul UV Plus Anti-Pollution, un produs care este deja prezent in catalogul sau pentru femei si care acum este incorporat in linia de barbati pentru a oferi protectie globala impotriva radiatiilor nocive ale soarelui si impotriva agresiunii cauzate de poluare. Are o textura foarte usoara fara ulei si un finisaj mat, pentru a satisface barbatii care au nevoie de produse cosmetice cu absorbtie rapida si care nu vor stralucire pe piele. La randul sau, brandul lanseaza si un tratament hidratant restructurant, Hydra-Sculpt, cu o formula dubla care isi pastreaza ingredientele active pana in momentul aplicarii, datorita faptului ca este separat in doua sticle unite intr-un singur recipient.

UV Plus Antipollution, Clarins Men

Brandul britanic Bulldog ofera o linie completa de ingrijire pentru barbati bazata pe simplitate si eficacitate. Functioneaza cu ingrediente naturale si este certificat vegan si fara cruzime asupra animalelor. Si nu are grija doar de ingredientele formulelor sale dintr-o perspectiva etica si sustenabila, ci si de designul ambalajului sau, care a fost premiat in luna mai anul trecut la premiile Pure Beauty Global 2018. Compania a colaborat cu companiile Braskem si M&H Plastics sa reinnoiasca ambalajul liniei sale de cosmetice, pentru care trestia de zahar a fost folosita ca materie prima principala, cu scopul de a contribui la reducerea consumului de materiale derivate din combustibili fosili.

„Din prima zi a lansarii noastre, am luat decizia de a face lucrurile corect la Bulldog. Toate produsele noastre sunt potrivite pentru vegani si nu am folosit niciodata microbile. Facem aceasta abordare cu un pas mai departe in acest an, lansand pachete de zahar din trestie”, a declarat fondatorul marcii Simon Duffy.

Crema hidratanta originala Bulldog

Diversificarea si specializarea produselor axate pe ingrijirea barbii a derivat de la ingrijirea de baza la una mult mai experta, care include igiena, alimentatia, parfumurile etc. In conformitate cu aceasta tendinta, se poate observa cum exista din ce in ce mai multe produse cosmetice legate de barba care folosesc drept revendicare aportul de beneficii asupra pielii, pentru a atrage consumatorii care incep sa fie mai constienti de necesitatea mentinerii. echilibrul si sanatatea pielii.

Este o tendinta care a fost perceputa in ultimele lansari destinate barbatilor. De exemplu, Henkel a introdus o linie premium pentru barbati, La Toja Selection , formata din gel de baie, crema de ras, after shave si ulei de barba, cu formule care graviteaza in jurul ingredientelor pe baza de plante cu proprietati revigorante si energizante.

Crema de ras cu bambus si ginseng, de la La Toja

The Body Shop a lansat prima sa linie de ingrijire faciala pentru barbati, care include produse pentru mentinerea pielii curate si hidratate, produse de barbierit si, de asemenea, un ulei de barba.

The Body Shop Ulei pentru conditionarea barbii

Acest lucru ti se va parea ciudat, dar, da, exista barbati care sunt super experti in chestiuni de frumusete. Va invit sa cititi in continuare postarea: «Dar daca incepem sa cerem barbatilor sfaturi de frumusete?

Cele mai noi

Compararea costurilor de întreținere între o casă și un apartament

Compararea costurilor de întreținere între o casă și un apartament este un subiect dezbătut de cei care sunt pe...

Tendințele Cumpărăturilor Online în 2024: Tehnologie, Rucsacuri, Casă & Cadouri

În era digitală în continuă expansiune, cumpărăturile online devin din ce în ce mai populare, iar 2024 nu...

Cum revoluționăm accesul la servicii juridice în mediul de afaceri digitalizat

Vrei să asiguri protecția juridică a afacerii tale?Într-un mediu de afaceri din ce în ce mai digitalizat, companiile caută...

Descoperă secretul protecției digitale absolute: totul despre licențele antivirus in 2024

1. Introducere Într-o lume digitală tot mai complexă și interconectată, protejarea datelor și a dispozitivelor noastre este esențială. De...

Transformă-ți Afacerea într-o Destinație Preferată pentru Călători cu aNuvola!

Indiferent dacă ești o unitate de cazare, un restaurant sau oferi experiențe de neuitat, aNuvola este platforma perfectă pentru...

Ghidul complet pentru Detonarea Corectă a Petardelor în Noaptea de Revelion

Noaptea de Revelion este momentul în care ne adunăm cu toții pentru a sărbători trecerea într-un nou an, iar...

Nu rata

Compararea costurilor de întreținere între o casă și un apartament

Compararea costurilor de întreținere între o casă și un...

Tendințele Cumpărăturilor Online în 2024: Tehnologie, Rucsacuri, Casă & Cadouri

În era digitală în continuă expansiune, cumpărăturile online...

Din aceeasiCATEGORIE
Recomandate pentru tine!